Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Rabu, 10 Februari 2010

Midnight in Oasis Karaoke........






























kalau ader kelapangan ini lah aktiviti kitaorang yang dah kemaruk sangat nak menyanyi..heheh, sbb dah mmg tau suara kitaorang mmg sedapp2 pun , kena plak dengan lagu2 yang orang kata menusuk kalbu , tak ingat...............dunia kejap, cuma masa tidak mengizinkan sgt...nak lama bukan tak bole, tapi RM tinggi aaaaa., korang nak bayar ok gakkk................so malam tu kitaorang puas lah testing suara sampai naik serak suara, piching semua lari....heheheeh

Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini