Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting

Sabtu, 12 Mei 2012

February 2011- Putera Kedua-episode 1




Salam buat semua yang masih lagi ingin mengikuti blog ini...setelah hampir setahun lebih bercuti dari meng-UPDATE blog ini, sebagai permulaan  tahun 2012 (walaupun dah nak masuk pertengahan tahun)..hehehe Saya ingin mengupdate balik blog ini untuk tatapan semua , kalau lambat tu jangan marah sbb sekarang busy sikit heheh.........disini disertakan gambar putera kedua saya, Dilahirkan pada 8/2/2011, walaupun lahir tidak cukup bulan (orang putih kata 'premature').....dan bermacam-macam cabaran ditempuhi sepanjang  setahun lebih nie alhamdulillah, syukur teramat sangat dengan kehadirat ilahi, rezeki yang diberi membuatkan diri ini terasa amat bahagia disamping keluarga. Alhamdulillah..............putera kedua saya ini bernama Rohaidi atau panggilan manja DIDI, dilahirkan tidak cukup bulan (7 bulan) dengan berat 1.4kg, hampir sebulan berada didalam inkubator menunggu berat badan naik, sehingga mencapai 1.8kg, baru dibenarkan keluar hospital, bermacam-macam cerita yang dilalui sepanjang setahun lebih ini , sedikit-sedikit saya kan bercerita untuk tatapan semua..........................LOVE U BABY.............BERSAMBUNG

Tiada ulasan: