Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Rabu, 30 Disember 2009

Pembulian yang berleluasa........................


Kalau korang nak tau nielah dier kes pembulian yang berleluasa sekarang nie, sebagai contoh gambar-gambar dibawah nie...nak kata kecik lagi tak jugak, semuanyer dah jadi bapak orang...adalah sorang-duaorang yang dah andar heheheheh...........perangai dah macam orang yang ada otak sekecik burung kasawari....hehehhe, saje jerrrrr, tgk tu tgk tu, kalau muka sorang 2 tu hemsem tak pe jugak.............heheheeh, tapi anyway padan dengan muka yang kena tu......mmg harus pun dier kena......hidup semua....biarkan dier kena ikat lelama..hahahah


Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini