Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting

Selasa, 19 Januari 2010

Bergembira bersama anakku di Berjaya Cosmo World



Hari ahad yang lepas, aku ngan anak aku pi teman bapak dier pi cari komputer dekat low yat....tapi mak aiii bosan giler siut, nak follow mencari nyer satu hal, orang ramai plak tu...nak jalan pun susahhh, fikir punya fikir, aku bawak lah anak aku berjaya times square, cadangnya nak pi jejalan je, tapi terjalan ke tingkat 5 yang ader permainan kanak2 tu, ape lagi anak aku buat silat kuntau dekat situ, sampai malu aku dibuatnyer......ape nak buat masuklah jugak...........kena dalam RM64 inggit beb, mahal tu....bukan bole main semua pun, aku main permainan budak2 nyer....bole....la.......janji dier suker, itu pun dier tak nak balik tu........kalau korang nak tau, dier punyer roller coaster mmg menakutkan, bergegar bangunan tu hehehhehe

Tiada ulasan: