Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Ahad, 25 Oktober 2009

Langsat...Oh Langsat




Semalam hari Ahad, kami sekeluarga balik ke kampung sbb bapak panggil balik ...katanya ade buah duku langsat ....byk sangat.....meriahlah jugak kami tgk buah-buah kat pokok...dah macam buah anggur plak......rasanya perghhhh tak ingat.. manis, masam semua ada......oleh sbb aku nie tak pandai sangat nak panjat pokok...so terpaksalah buah hati aku nie yang panjat.....cuba korang tengok...terer dak dier...hehehhe..aku tukang pegang tali je kat bawah ngan kutip buah yang berterabur.....nasib baiklah pokok nie tak der kerengga..kalau dak jangan harap dier nak naik....selain buah langsat nie...ader jugak buah rambutan....tapi yang tu senang je nak kait....2 cekak seringgit...heheh....tapi apa-apa pun u are my hero sayang sbb panjat pokok......macam tau2 je isterimu suka makan buah langsat ..heheheh

Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini