Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting

Isnin, 19 Oktober 2009

My Second Trip To Sabah




This is my second trip to Sabah....tapi sebenak nya dah banyak kali dah pi Sabah sbb Sabah salah satu Negeri yang best dari segi pelancongan.....kalau tgk dari dari bandar KK kita boleh lihat Gunung Kinabalu dari jauh yang dah macam bentuk Mahkota....tapi Town KK nie dekat dengan Pulau2 dier yang cantik..trip kali ini saya pi berehat kat pulau plak...byk pulau2 yang terdapat kat sini, salah banyaknya Pulau Manukan, Pulau Mamutik, Pulau Sapi dan Tunku Abdul Rahman..macam pulau Sipadan tu jauh sangat, berejamlah nak naik bot tu....kalau nak tau aktiviti yang saya buat kat pulau...tu yang gambar di atas tu...mmg best woooo, tak ingat dunia kejap...aktiviti lain saya pi Water rafting kat Sungai Kiulu sbb air nya kurang deras berbanding Sungai Padas stage 1-2, best giler walau pun tak tau berenang...hantam sajalah labu.....melawat tempat2 bersejarah dan zoo di Lok Kawi...salah satu trip yang best....dikelolakan oleh Khairol Nizam





Tiada ulasan: