Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Isnin, 19 Oktober 2009

REUNION & ALUMNI S.M.S 2009










Tanggal 17 October 2009, kami mengadakan satu reunion pelajar-pelajar tahun 1996 di mana di adakan di Sekolah Men. SLim, Slim River start pukul 2.30 ptg iaitu sekolah kami yang lama lah....best giler tau dapat berkumpul ramai-ramai dengan kawan-kawan sekolah yang dah lama sangat tak jumpa...ader yang gemuk, kurus ...dan macam2 lah....biler dah berkumpul ramai..macam-macam cerita lah yang keluar...soalan-soalan yang cepu dan tak cepu pun semua keluar....anak masing2 tak ingat ader yang terlampau produktif sangat....dan ader yang belum (belum rezeki lagi), dan tak lupa juga buat cikgu-cikgu yang hadir sama memeriahkan lagi majlis ini....makanan dan minuman yang disediakan sungguh sedap..... terima kasih ahli2 AJK....setelah semua bekas pelajar beramah mesra...kami disajikan dengan aktiviti sukaneka yang dibuat dipadang berdekatan...aktivitinya adalah tarik tali, gula-gula dalam tepung, kerusi berirama dan untuk kanak kanak merebut gula-gula.....ok lah jugak, tapi yang pasti aku tak kena panggil hahahah, sbb aku tukang tangkap gamba....tak sia-sia aku bawak kamera..heheh..kalau nak tau salah satu gamba di atas orang pegang kamera tu pun otai photographer..kamera mahal tu....import dari RTM...heheh...abg-abg yang bangsa india tu pun sekarang dah macho-macho..nampaknya....ok lah lastly saya nak mengucapkan tahniah kepada semua yang menjayakan majlis ini, semoga tahun depan kita dapat membuat majlis seperti ini lagi...dan kepada semua bekas pelajar SMS 1996 love u all......peace.

3 ulasan:

wan berkata...

cayalah aya...ko pun otaiz jugak...

Roy berkata...

maner nak lawan budak D80....gambar-nya maner wan..tak sabo nie nak tgk...

sek.men.slim96 berkata...

nntilah...aku gah sibuk ni...eh,ada post baru dlm blog SMS...Open house rmh Izzudin..

Terdapat ralat dalam alat ini