Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting

Ahad, 8 November 2009

Air Terjun Chamang, Bentong Pahang



























So Jumaat lepas aku ngan member aku konvoi dalam 10 biji kereta, sbb mereka nak pi mendaki gunung Rajah yang tekenal dengan view yang 360 darjah, gempak jugaklah konvoi ramai pagi-pagi buta masuk pekan bentong kejap........aku bawak sekalilah ngan anak aku nie, sbb kereta aku nie bawak barangan2 yang sangat penting...so kitaorang sampai kat taman rekreasi air terjun chamang dalam kul 2-3 pagi lepas tu lepak2 bagi barang sbb ikut tentatif mereka akan start mendaki dalam kul 6.00 sok, anak aku pun tak tido2 jugak sampailah kul 4 semua mata dah tak tahan tidolah jugak.........so sok pagi seperti yang planning , walaupun timing lari sikit mereka start trekking kul 6.30 pagi, suke aku tengok......so kitaorang barulah gerak selepas tu.....dalam kul 7.30 ......sarapan kejap dekat pekan bentong lepas tu terus balik kampung perak sbb ahad nanti nak datang balik ambik bebudak nie...hehe

Tiada ulasan: