Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting

Ahad, 8 November 2009

FRIM Kepong
















First time jugaklah aku bawak anak aku pi panjat bukit dekat frim, kepong, excited giler dier....maklumlah asyik mak ngan ayah dier je yang pi mendaki...sikecik tu asyik dengar je.......sampai tak terkejar aku, punyer lajunya dier mendaki.....tak letih-letih.....aku pi pun ngan sorang aunty dekat umah aku, cina........dier teman aku selalu nak pi jogging lah..........org kater teman bersenam............heheh dengan pakai baju tidonyer, terus pi je....aku pakai pajama heheheh tak derlah acah je.........sampai jugak anak aku kat puncak bukit frim yang 1000m tu, dekat atas tu ader canopy, tapi hari tu tak bukak lah plak....., tapi kekadang ader jugak dier letih, terpaksalah aku pikul...heheh.....tak pe lah asalkan anak aku suka, sudahlah...........heheh

Tiada ulasan: