Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting

Khamis, 12 November 2009

Sup yang menarik..........................


malam kemarin aku ngan husband aku lepas dier habis main futsal kitaorang  pi makan sup (yang macam dorai) sedap giler, restoran nie dkt belakang masjid berhampiran dengan  DUKE highway, tapi dier dekat sebelah bawahlah, tu pun kalau perasanlah, dier punyer sup marvelous sungguh....aku kalau makan mesti letak ayam goreng ngan nasi, tapi laki aku suke kalau makan dengan roti, sedap sehhhh..............minuman biase je milo suam ngan TO suam, tapi yang aku tau dekat situ dier punyer popia pun sedap - popia basah.....key selamat mencuba....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa la ko mengarut ni aya pan...wakakaka

Rohaya berkata...

ala sekali-sekala mengarut ape salahnyer....mesra sikit....