Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Ahad, 8 November 2009

Ayah ngan Adik Aku main Gitar.........best giler

video video

Sabtu lepas, aku balik kampung, kebetulan adik aku nie tengah belatih jamming nak buat persembahan dekat Politeknik dekat kampung aku, so sambil2 tu aku suruhlah dier mainkan lagu yang man kidal ader main, yang aku tengok dalam TV ke atau video clip, aku pun lupelah, bole tahan lah jugak, suke aku, ayah aku pun terer main gitar jugak, tapi dier main semua lagu zaman puluhan......mak aiii......retro sehhh..........ape2 pun mereka the Best lah............heheh...so sesiapa yang nak panggil adik aku main band bolelah layari blog ini untuk tgk2 dulu heheh

Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini