Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Khamis, 5 November 2009

Gunung Angsi Di Ulu Bendul N. Sembilan


Trip gunung nie mmg best.....trek masa mula sampai mmg jauh kedalam melalui taman rekreasi Ulu bendul tu...mendatar je...kena cross sungai lah..sampai satu part tu plak nak kena memanjat tali lah plak...nasib baik aku ngan kakak abang aku nie semua terer memanjat.....sampai tersepit-sepit lah.......biler dah lepas memanjat.......ujanlah plak bole tahan lebat jugak......dah lah aku nie tak der baju ujan so basah lah jugak, tapi nasib baik ader baju ujan yang warna kuning tah dari maner datang nyer....jumpe je tu....elok lagi pakai lah......sampai ke puncakkk, view bole tahan.....dah ader orang camping pun kat puncak..aiwa and the gang.......kitaorang turun balik sampai bawah dah ptg....banyak lah plak orang berkelah..........eiiiii siap2 tukar baju, kasut terus cari tpt soru..lapar beb, biler dah makan , dah kenyang..... apa lagi baliklah.(kuatkan aku angkat batu yang sebesar tu)


Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini