Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Khamis, 5 November 2009

Gunung Sweetherham In Cameron Highland


Waktu kami mendaki Gunung nie sejuk sangat, so waktu kitaorang sampai masih berkabus lagi, tu pun dah pukul 9.00 pagi kot...gunung nie terletak dekat cameron highland, tu pasal lah dier sejuk sangat....trek yang kitaorang lalui tidaklah mencabar sangat...biaser je...tapi pacat askar mmg banyak..tak ingat sampai naik lemas saya dibuatnyer....sedar2 dah berdarah.....kenyang tul mereka........kalau aku dapat habis aku lenyek2 kan.....trip nie mmg best pasal ramai yang member yang pergi.....so bole lah berborak sakan, jalan pun bole perlahan2.....tapi best lah


Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini