Mengenai Saya

Foto saya
nothing much interesting
Loading...

Khamis, 12 November 2009

Bestari yang mmg best.................heheh


tempat yang dikatakan tak nak pi........tapi pi jugak, sbb dah tak der tempat lain nak makan atau dah sangkut ngan bala yang keja kat situ..........hehehhe, salah satu group office yang suka makan dan membuat bising dalam restoran mamak nie...........bile pagi bawak makanan sendiri....cuma pinjam sudu garfu je...tapi ptg buat bising dengan imaginasi2 yang hebat2 belaka.................hahahahaha, kalau tengok betul-betul tak rugi diaorang buat kedai mamak dekat budak2 opis nie.......semua sihat2 belaka....heheh

3 ulasan:

republic of maharani berkata...

perghhh kari kambing terbaekk!!! kekeke...

Rohaya berkata...

tulah pasal, mereka suke makan kat situ, kiter bile lagikkkkkkk........

Tanpa Nama berkata...

woi update la woi...pemalas punya aya-pan ni

Terdapat ralat dalam alat ini